Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

CHIPTUNING

 

pomiar

JAK TO PRZEBIEGA ?

Przed przystąpieniem do modyfikacji programu sterującego pracą silnika , zostaje przeprowadzona dokładna diagnostyka silnika w Państwa samochodzie. Polega ona na odczytaniu błędów zapisanych w sterowniku silnika , pomiarze parametrów i ustawień podczas pracy silnika na biegu jałowym , a także co najważniejsze wykonaniu testu drogowego z odczytem parametrów pracy silnika podczas jazdy, takich jak :ciśnienie doładowania , dawka paliwa, kąt wtrysku itp. Następnie zostaje zmierzona moc oraz moment obrotowy za pomocą drogowej hamowni firmy DYNOMET. Dopiero wtedy gdy żadne z parametrów nie odbiegają od normy oraz zmierzona moc i moment mają wartości auta seryjnego przystępujemy do modyfikacji oprogramowania zgranego ze sterownika silnika Państwa samochodu.

Każda modyfikacja jest robiona indywidualnie i uwzględnia preferencje kierowcy. Program może być słabszy, mocniejszy, z większym naciskiem na ekonomię bądź też na sportowy charakter samochodu. Przebieg momentu obrotowego i jego maksymalna wartość może zostać ustawiona w niższych partiach obrotów bądź wyższych.

Po wykonaniu modyfikacji i wgraniu jej do sterownika silnika , przystępujemy do ponownej diagnozy auta oraz pomiaru przyrostów mocy i momentu obrotowego na hamowni drogowej DYNOMET. W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości wykonujemy korektę modyfikacji, aż do momentu uzyskania 100% satysfakcji.

Każda wykonana przez nas modyfikacja wykonywana jest na oryginalnym programie zgranym z Państwa sterownika silnika i uwzględnia aktualny stan silnika.